Gosh!

Gud va folk är galna i min nya design, ok jag vet att det snygg men ni behöver inte överdriva och tror ni verkligen att jag har tid att sitta och gör design till er??? I dont think so, inte för att vara taskigt asso men jag har ett liv och jag tänker inte slösa på det genom att göra design till folk. SO DESSIE STYL.
Och en sak till som jag hatar är när jobbiga blogg läsare gör reklam på sina bloggar i min komentar fält, skit irriterande, snälla det hjälper inte herregud hur tröga är ni?



Kommentarer
Postat av: amanda

fett otevligt

2010-06-23 @ 21:56:16
Postat av: Anonym

Gud folk försöker bara vara trevliga, du kan ju försöka med det

2010-06-23 @ 21:56:36
Postat av: sofia

äkta bitch

2010-06-23 @ 21:56:59
URL: http://soffee.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är såååååååååå pinsam

2010-06-23 @ 21:57:19
Postat av: Anonym

Hej alla kära Barbiiebs bloggläsarae:

Nej, nu måste jag gå och sova ( på mage denna gången) jag har en stor dag framför mig… Ja ska åka till nikis äventyrsland i Örebro, och sen så ska jag gå hem och sova i tio minuter. Sen ska jag förmodligen smälta chokladfingrar i min bastu… MUMS…hur har ni haft det?

Dagens skämt : jag är pigg

morgondagens skämt: jag var vaken hela natten igår lixåm.

Midsommardagens skämt: jag ska lägga mig sent

HAHA är bara för rolig lixåm ^^

godnatt världen (Barbiiebs bloggläsare)

skriver mer imorn

kom ihåg: tro på kärleken och sömnen och månen och choklad och mig och Ali challalla och Egypten.

Sov gott vänner

2010-06-23 @ 21:58:46
Postat av: Anonym

du måste tagga ner med bitchandet annars älskar jag din blogg

2010-06-23 @ 21:59:19
Postat av: Anonym

HALLÅ ERA DUMBASS DETTA ÄR INTE ÄNS DESSIEE.. ÅÅÅH HERREGUD HHUR DUM FÅR MAN VARA ?!

2010-06-23 @ 21:59:48
Postat av: Anonym

Asso roolii lägg ner gosh hur svartsjuka är folk igentligen, och det är fan du som är dumbass.

Äslkar din blogg Dessie

2010-06-23 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0